joi, 31 octombrie 2013

Cum să te ridici atunci când alţii te doboară!



     Există foarte multe cazuri de agresiuni atât fizice cât şi verbale fără ca cei agresaţi să ia măsuri. Chiar dacă trăim în România şi gradul de prostie a atins cote alarmante în ultima vreme asta nu trebuie să ne împiedice din a ne impune în faţa oamenilor de doi lei. Există persoane care consideră că-şi pot face dreptate doar vorbind urât cu persoane care nu le-au făcut nimic şi chiar agresându-le fizic. Sfatul meu este următorul. Niciodată să nu taci dacă eşti agresat sau pus la zid. Vorbeşte cu cineva fie că este părintele tău, un profesor sau chiar dirigintele sau diriginta. Trebuie să vorbeşti cu o persoană care să poată lua măsuri.

     În caz că persoanele nu încetează cu agresiunile fizice atunci trebuie să mergi la director împreună cu părinţii şi să găsiţi o soluţie. Nu accepta să fi tratat ca o cârpă, ei nu au nici un drept să-ţi facă rău! Nimeni nu le-a dat acest drept! Nu trebuie să-ţi fie teamă să vorbeşti crede-mă te vei simţi mai bine. Părinţii tăi sunt un sprijin necondiţionat în viaţa ta vorbeşte cu ei şi crede-mă că vor muta munţii din loc ca să-şi apere copilul.

     Dacă aveţi de-a face cu agresiunea verbală atunci lucrurile se schimbă. După mine acest tip de agresiune este extrem de periculos. De ce? Pentru că afectează dezvoltarea psihică a copilului.


Dacă sunteţi marginalizaţi, asta nu trebuie să vă demoralizeze. Nu ştiu dacă aţi observat, dar în ziua de azi oamenii proşti stau în "haită", iar cei inteligenţi se pierd pe drum pentru că niciodată un om prost nu va accepta realitatea aceea că e prost. Fiind prost îţi este cu mult inferior. Inferioritatea e un sentiment oribil. În general marginalizarea e foarte des întâlnită. Mi-se pare oribilă şi lipsită de orice formă de bun simţ, dar asta e nu avem ce să facem!

    Am fost marginalizată prima dată pentru că eram atât de stupidă încât nu dădeam doi bani pe nimic şi acum pentru că sunt deşteaptă, iar ceilalţi încearcă să mă atace de fiecare dată când au ocazia. Şti ce trebuie să faci? Dă-le peste nas. Învaţă lecţie de lecţie, răspunde adună cele mai bune note ca să ajungi la un liceu de prestigiu. Acolo lupta e acerbă, dar măcar nu vei fi marginalizat. Acolo nu contează câte kilograme ai sau ce fel de var ai folosit ca să te înfrumuseţezi. Nu acolo contează coeficientul de inteligenţă! 

     Îţi spun că eşti tocilar, gras şi alte apelative mult mai greţoase pe care nu are rost să le menţionăm pentru că am mâncat şi nu vrem să vomităm, atunci nu riposta. Dacă eşti atacat verbal NU RIPOSTA! Numai în cazuri extreme şi vorbesc aici de agresiuni fizice în cazul lor ripostează şi nu te lăsa călcat în picioare. 

     În cazul insultelor nu trebuie să ripostezi, crede-mă frustrarea oamenilor care se agită şi-ţi caută fel şi fel de apelative o să ajungă să te amuze. Ştiu că doare, suntem oameni şi nu avem ce face, dar să-ţi strici viaţa gândindu-te la persoane inutile care oricum o să încarce rândurile şomerilor e o pierdere de vreme. 

    2 ani din viaţa mea am stat şi m-am frământat cu privire la cuvintele urâte pe care le primeam la şcoală. 2 ani exact! 2 ani irosiţi pe apa sâmbetei. Acum nu pot spune că sunt fericită că miştourile au luat sfârşit, dar pot spune că sunt mult mai puternică şi privesc lumea altfel. Eu una m-am refugiat în cărţi am găsit persoane cu, care port discuţii captivante şi interesante şi am uitat să mai ascult ceea ce-mi spune furnicuţa imbecilă care insultă. Am realizat că sunt mai bună ca ei pentru simplul fapt că i-am iertat!

    Ştiu că e imposibil să crezi că odată cu trecerea timpului nu va mai durea, dar aşa este! Viaţa e grea, dar cei puternici reuşesc să fie mai presus decât cei proşti demonstrându-le că sunt mai buni ca ei. Fixează-ţi un ideal şi urmează-l indiferent de greutatea drumului pe care trebuie să-l parcurgi, e mai bine să ai un scop în viaţă decât să nu ai nimic. Când prietenii te vor trăda şi toţi vor ajunge să facă asta mai devreme sau mai târziu, e decizia ta dacă treci cu vederea sau nu, dar atunci când asta se va întâmpla scopul tău va fi singurul lucru care va rămâne acolo. Voi vorbi despre prietenie cu altă ocazie până atunci luaţi aminte la cele scrise mai sus!

Un comentariu:

What books we recommend!